Hogyan tudok rendelni? Nem találom a honlapon.
Rendelésed emailen keresztül, az info@megalmodtad.hu címen, vagy facebook oldalunkon üzenetben tudod leadni.

Nem találom a honlapon a ’kosár’ gombot?!
Minden termékünk egyedileg készül a megrendelővel közösen, így nincs ’kosárba dobás’ opció. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

Hogyan tudom megszerkeszteni a meghívót/felkérőt?
Honlapunkon nincs lehetőség külön szerkesztésre. Tervezőink rendelkezésedre állnak, hogy olyan terméket készítsenek Neked, amit megálmodtál.

Miért nem kapok kedvezményt a meghívók árából, amikor fel van tüntetve a honlapon?
NYOMTATOTT meghívóink esetében 15% kedvezmény jár a 31. darab meghívótól. Azaz 30 db meghívó lesz fix alapáron, a továbbiak pedig a kedvezményes áron.
A kedvezmény a többi termékre nem vonatkozik!

Utánvéttel kérhetem a csomagom?
A látványterv elfogadását követően, előre utalás után tudjuk küldeni a termékeket, utánvéttel nincs lehetőség rendelésre.

A keresztszülő felkérőkön cserélhető a fénykép?
Igen, természetesen mindenkinek azzal a fényképpel készítjük a felkérőt, amit küld.

Hova utaljak? Nem találom a bankszámlaszámot a honlapon?!
Az utalással kapcsolatos információkat a rendelés véglegesítése után kollégánk fogja küldeni Neked.

Külföldi bankszámlám van. Tudok így utalni?
Igen, van lehetőség külföldi bankszámával való utalásra, azonban kérjük, ha megoldható inkább magyar számláról utaljatok.
Mivel az árfolyam változik, így soha nem pontos az utalás, vagy több, vagy kevesebb és mindkettő probléma.