Az új KATA törvények értelmében 2022. szeptember 01-től csak magánszemélyektől tudunk rendelést fogadni, illetve számlát kiállítani részükre!

Hogyan tudok rendelni? Nem találom a honlapon.
Rendelésed emailen keresztül, az info@megalmodtad.hu címen, vagy facebook oldalunkon üzenetben tudod leadni.

Mennyi idő, mire elkészül a rendelésem?
A nyomtatott és a kaparós sorsjegy esküvői termékek tervezése, előkészítése, gyártása, szállítása általában 1-2 hetet vesz igénybe, a lézervágott esküvői termékek esetében ez 2-3 hetet is igénybe vehet, darabszámtól, bonyolultságtól függően.

Babavárók, Tanú-és keresztszülő felkérők elkészítési ideje körülbelül 2-4 nap.

Egyedi igények, nagyobb számú megrendeléseknél (több termékcsoportnál) az elkészítési idő ettől eltérő lehet.

Mivel fogjátok küldeni a felkérőket/babavárókat?
Postai ajánlott levélként fog érkezni hozzátok, általában a feladást követő másnap.

Szóltok, ha feladtátok a csomagomat?
Igen, természetesen erről üzenetben, emailben fogunk értesíteni rögtön a feladást követően.

Nem találom a honlapon a ’kosár’ gombot?!
Minden termékünk egyedileg készül a megrendelővel közösen, így nincs ’kosárba dobás’ opció. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

Hogyan tudom megszerkeszteni a meghívót/felkérőt?
Honlapunkon nincs lehetőség külön szerkesztésre. Tervezőink rendelkezésedre állnak, hogy olyan terméket készítsenek Neked, amit megálmodtál.

Miért nem kapok kedvezményt a meghívók árából, amikor fel van tüntetve a honlapon?
NYOMTATOTT meghívóink esetében 15% kedvezmény jár a 31. darab meghívótól.
Azaz 30 db meghívó lesz fix alapáron, a továbbiak pedig a kedvezményes áron.
A kedvezmény a többi termékre (lézervágott, kaparós sorsjegyes meghívók stb.) nem vonatkozik!

Utánvéttel kérhetem a csomagom?
A látványterv elfogadását követően, előre utalás után tudjuk küldeni a termékeket, utánvéttel nincs lehetőség rendelésre.

A keresztszülő felkérőkön cserélhető a fénykép?
Igen, természetesen mindenkinek azzal a fényképpel készítjük a felkérőt, amit küld.

Hova utaljak? Nem találom a bankszámlaszámot a honlapon?!
Az utalással kapcsolatos információkat a rendelés véglegesítése után kollégánk fogja küldeni Neked.

Külföldi bankszámlám van. Tudok így utalni?
Igen, van lehetőség külföldi bankszámával való utalásra, azonban kérjük, ha megoldható inkább magyar számláról utaljatok.
Mivel az árfolyam változik, így soha nem pontos az utalás, vagy több, vagy kevesebb és mindkettő probléma.

Nem probléma, ha kerekítve utalom a megrendelt termék árát?
Kérjük, hogy adminisztrációs okokból a számlán szereplő összeg minden esetben pontosan kerüljön átutalásra/befizetésre, se többet, se kevesebbet ne utaljatok!

A meghívó szövegét, illetve az ültetőkártyákra a neveket jó, ha papírra leírom, majd lefényképezem és elküldöm?
Nem! A szövegeket, neveket minden esetben begépelt formában kérjük, vagy emailben/üzenetben, vagy pedig egy word dokumentumban.

Elfelejtettem borítékot rendelni a meghívókhoz. Megtehetem később is?
Nem, ha szeretnétek borítékokat rendelni a meghívókhoz, kérjük együtt adjátok le a rendelést.
Külön csak borítékot nem tudunk küldeni.

Mintadarabot szeretnék rendelni a meghívóból/ültetőkártyából, lehetséges?
Az egyedi tervezés és gyártás miatt nem áll módunkban mintadarabot küldeni egyik termékből sem.